امور اداری
مهندس فرخ محبی
رییس امور اداری موسسه
همکاران اموراداری
هما پورحسینی | سعید احراری | ناهیده حسنی | مژگان جعفری |
مسئول کارگزینی | مسئول دبیرخانه | مسئول حضور وغیاب | کارشناس تشکیلات و روشها |
هادی یوسفی | محمدرضا عبدالهی بصیر | سما پورقدیمی | |
دبیرخانه و بایگان | مسئول انبار | کارشناس اموربازنشستگی | |
رضا قمری اسکویی | بهرام سالاروند | ||
نامه رسان | کارشناس اموراداری |
شرح وظایف
مسئول کارگزینی
- نظارت بر تشکیل پرونده و ثبت کلیه اطلاعات پرسنلی مورد نیاز کارکنان در سیستم کارگزینی.
- کنترل و تکمیل مدارک اولیه پرسنلی جهت نگهداری در پرونده.
- تنظیم احکام پرسنل جدید الاستخدام و تمدید قرارداد با سایر پرسنل قبل از انقضاء مدت قرارداد قبلی، پس از اخذ مجوزهای لازم و تائید مدیر اموراداری و پیگیری تا زمان امضاء قرارداد در اسرع وقت.
- پیگیری رفع نواقص مدارک پرسنلی از کارکنان تا زمان رفع نقص.
- اعلام شروع بکار یا خاتمه کار کارکنان به حراست و امور مالی و سایر مبادی ذینفع در اسرع وقت.
- نظارت بر صدور برگه های مرخصی مدت دار جهت کارکنان پس از انجام کنترل های لازم برابر آئین نامه های مربوطه.
- کنترل حضور و غیاب کارکنان و پیگیری نواقص ثبت ورود و خروج در سیستم حضور و غیاب تا زمان تعیین تکلیف نهایی و ثبت موارد در سیستم.
- تهیه کلیه گزارشات مورد نیاز مقام مافوق از سیستم حضور و غیاب و سیستم پرسنلی.
- نظارت بر تهیه پیش نویس کلیه مکاتبات مرتبط با کارکنان پس از تکمیل مدارک و مستندات مرتبط جهت ارائه به مدیر اموراداری.
- نظارت بر تهیه و تحویل کلیه معرفی نامه ها و سایر مکاتبات پرسنلی مجاز، به پرسنل ذیربط.
- ابلاغ کلیه دستور العملها و اطلاعیههای مرتبط با کارکنان و اطمینان از اطلاع کلیه افراد ذینفع از مفاد آنها به نحو مقتضی.
- نظارت مستمر بر حسن اجرای بخشنامه ها و رویه های پرسنلی و اعلام بموقع محدودیتها و موانعی که موجب عدم اجرای صحیح آنها می گردد به مدیر اموراداری.
- انجام هماهنگی های لازم با کارکنان به منظور برگزاری جلسات عمومی و خاص اعلام شده از سوی مدیر اموراداری.
- نظارت بر تهیه و تکمیل فرمهای تسویه حساب کارکنانی که با موسسه قطع همکاری نموده اند و پیگیری تکمیل آنها تا زمان ارائه به امور مالی.
- دقت و مراقبت مستمر در نگهداری اسناد و مدارک و مکاتبات پرسنلی با رعایت اصل محرمانه بودن کلیه اطلاعات پرسنلی
- نظارت بر بایگانی کلیه مکاتبات و مدارک پرسنلی در پرونده پرسنل ذیربط یا سایر پرونده ها طبق مقررات.
- اعلام ورود کارکنان جدیدالاستخدام و افراد تحت تکفل آنها و اعلام خروج پرسنلی که قطع همکاری نموده اند به اداره امور مالی.
- انجام امور پرسنلی شامل صدور ابلاغ های تشویق، انتصاب، تعیین محل خدمت و ابلاغ عضویت معرفی نامه ها و صدور گواهی خدمت طبق قوانین و مجوزهای لازم
- همفکری برای پیش بینی نیازهای پرسنلی و استخدامی موسسه
- مشارکت در تهیه و تدوین و ابلاغ بخشنامه ها و آیین نامه ها و دستورالعملهای اجرایی
- تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب
- انجام سایر امور محوله طبق نظر مافوق.
مسئول حضور و غیاب
- نظارت بر ثبت مرخصی روزانه و ساعتی(استحقاقی_ استعلاجی) کلیه پرسنل اداری و اعضاء هیئت علمی
- نظارت بر ثبت ماموریت روزانه کلیه پرسنل
- صدور نامه قطع حقوق پرسنل قراردادی و اعضاء هیئت علمی پیمانی در زمان مرخصی زایمان و استعلاجی بیش از حد مجاز به امور مالی
- صدور مرخصی زایمان و استعلاجی پرسنل(رسمی- پیمان و قراردادی) و اعضاء هیئت علمی
- ارسال گواهی پزشکی استعلاجی پرسنل پیمانی و رسمی و اعضاء هیئت علمی رسمی جهت تایید پزشک معتمد
- صدور نامه بازخرید مرخصی های بازنشستگی پرسنل رسمی و اعضاء هئیت علمی به امور مالی
- صدور برگه ذخیره مرخصی هر ساله پرسنل رسمی، پیمانی و اعضاء هئیت علمی رسمی و پیمانی
- ارسال برگه مانده مرخصی سالانه کلیه پرسنل به واحدهای مربوطه
- اعلام شروع به کار کلیه پرسنل و اعضاء هئیت علمی بعد از مرخصی زایمان و استعلاجی به امور مالی
- اعلام مانده ذخیره مرخصی پرسنل رسمی و پیمانی قبل از موعد بازنشستگی
- لغو حکم مرخصی پرسنلی که کلیه مرخصی های آنها بازخرید می شود(تاییدیه از طرف شورای اداری و مالی)
- نامه اخطار به پرسنل قراردادی و خوشنام که مازاد سی روز مرخصی استفاده کرده اند
- حکم مرخصی استحقاقی بازنشستگی پرسنل رسمی
- ثبت مشخصات پرسنل جدیدالورود در سیستم حضور و غیاب
- اسکن چهره پرسنل جهت ساعتهای چهره نگار
- همکاری با واحدکارگزینی و واحد بازنشستگان در انجام امور محوله
- تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب
- انجام سایر امور محوله از طرف مسئول مافوق.
مسئول دبیرخانه
- ثبت و شمارهگذاری کلیه نامهها، دستورالعملها، بخشنامه ها و... صادره و وارده بصورت سازمان یافته و استاندارد
- راهبری اتوماسیون اداری و ایجاد و حذف کاربران و ایجاد امضا مسئولین
- آموزش اتوماسیون اداری به کلیه پرسنل
- اطلاع رسانی مکاتبات و اطلاعیه ها به کلیه واحدهای موسسه
- ارسال نامه های صادره به خارج از موسسه با هماهنگی اداره پست
- کاربری سامانه سیماد و دریافت و ارسال نامهها از طریق سامانه پیام دوست
- تشکیل و نگهداری پرونده های اداری جاری و راکد و ارائه آن به مراجع ذیصلاح طبق درخواست
- تفکیک و توزیع و ارسال نامهها، بخشنامهها و غیره حسب ارجاعات و ضوابط اداری
- پیگیری مکاتبات تا حصول نتیجه نهایی با هماهنگی مسئولین و واحدهای مربوطه
- ارسال پرونده ها و مستندات درخواست شده از/ به واحدهای مربوط
- بازبینی و کنترل کامل کلیه مدارک و مستندات دریافتی و ارسالی در صورت نیاز
- استخراج و ارایه گزارش از مکاتبات وارده / صادره و وضعیت آنها به تفکیک واحدهای مختلف سازمانی و ارایه به مسئولین مربوطه
- همکاری و مشارکت در درج عناوین دستگاهها و ارگانهای طرف مکاتبات در اتوماسیون اداری
- مدیریت خدمات تکثیر اسناد، مدارک، مکاتبات و گزارشها
- نظارت بر انجام کلیه امور بایگانی
- تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب
- انجام سایر امور محوله از طرف مسئول مافوق.
مسئول بایگانی
- حفظ، نگهداری و فهرست بندی کلیه نامه ها، اوراق، پروندهها، بخشنامه ها، اسناد و مدارک و پرونده ها مطابق مقررات و اصول بایگانی.
- پیوست کردن پرونده ها یا سوابق مربوط به نامه ها طبق دستور.
- تحویل پرونده های مخدومه به بایگانی راکد با اجازه مقام مافوق.
- ساماندهی بایگانی و معدوم نمودن سوابق پس از پایان دوره نگهداری طبق ضوابط
- ثبت، طبقه بندی، کد گذاری و بایگانی کلیه مدارک، مستندات، مکاتبات و پرونده های جاری و راکد طبق دستور العملهای مربوط.
- تشکیل پرونده جهت پرسنل جدید الورود.
- بایگانی مدارک مربوط به مرخصی ها، استعلاجی ها، گواهی آموزشی کارکنان و مرخصی سالیانه پرسنلی و ارزشیابی سالیانه کارکنان
- اعلام وصول پرونده های پرسنلی که از سایر واحدها به مرکز ارسال می گردد.
- تهیه گزارشات مورد لزوم جهت ارائه به مقام ما فوق.
- برگ شماری و لاک و مهر نمودن پرونده هایی که به سایر واحدها ارسال میگردد و پیگیری وصول پرونده.
- تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب
- انجام سایر امور محوله از طرف مسئول مافوق
اموربازنشستگی
- بررسی سوابق خدمتی کارکنان از نظر بازنشستگی
- استعلام سوابق خدمت بازنشستگی کارکنان از سایر سازمانها و نهادها
- ارائه فهرست اسامی کارکنان حائز شرایط بازنشستگی
- صدور ابلاغ و برقراری حقوق بازنشستگان
- برقراری حقوق وراث قانونی شاغلین و بازنشستگان متوفی (وظیفه بگیران)
- استرداد کسور بازنشستگی (در نتیجه صدور حکم اخراج، استعفاء و بازخرید)
- انتقال کسور بازنشستگی بین صندوقهای بیمه
- محاسبه بدهی حق سنوات غیر رسمی شاغلین
- اصلاح و اعمال تغییرات در حقوق بازنشستگان
- انجام مکاتبات مالی بازنشستگان
- مکاتبه با صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی
- تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب
- انجام سایر امور محوله طبق نظر مافوق.
مسئول انبار
- تحویل گرفتن اجناس خریداری شده و مورد نیاز موسسه پس از مطابقت با اسناد و مدارک خرید
- صدور قبض انبار یا برگ رسید جنس به انبار پس از تحویل گرفتن کالا
- ثبت مشخصات و تعداد اجناس وارده و صادره در دفاتر و کارت های انبار
- صدرو حواله انبار هنگام تحویل دادن کالا
- صدور حواله مرجوعی، برگشت از خرید و سایر فرمهای مشابه
- مراقبت و نگهداری کالاهای موجود در انبار، از سرقت، صدمه، حادثه و غیره
- صدور برگ درخواست خرید عمده کالا (شارژ انبار) در صورت لزوم
- طبقه بندی، تنظیم و کدگذاری کالا و اجناس
- ارائه گزارشات لازم به مقامات ذیربط
- بایگانی اسناد و مدارک مربوط به انبار و تهیه کارت برای هر یک از اقلام انبار
- شماره گذاری اموال و تحویل آنها به پرسنل
- نگهداری، لیست برداری و آمار گیری اموال موجود در واحد زیرمجموعه