امور اداری

تعداد بازدید:۴۴

مهندس فرخ محبی

رییس امور اداری موسسه

همکاران اموراداری

هما پورحسینی سعید احراری ناهیده حسنی مژگان جعفری
مسئول کارگزینی مسئول دبیرخانه مسئول حضور وغیاب کارشناس تشکیلات و روشها
  هادی یوسفی محمدرضا عبدالهی بصیر سما پورقدیمی
  دبیرخانه و بایگان مسئول انبار کارشناس اموربازنشستگی
  رضا قمری اسکویی  بهرام سالاروند  
  نامه رسان کارشناس اموراداری  

 

شرح وظایف 

مسئول کارگزینی

  • نظارت بر تشکیل پرونده و ثبت کلیه اطلاعات پرسنلی مورد نیاز کارکنان در سیستم کارگزینی.
  • کنترل و تکمیل مدارک اولیه پرسنلی جهت نگهداری در پرونده.
  • تنظیم احکام پرسنل جدید الاستخدام و تمدید قرارداد با سایر پرسنل قبل از انقضاء مدت قرارداد قبلی، پس از اخذ مجوزهای لازم و تائید مدیر اموراداری و پیگیری تا زمان امضاء قرارداد در اسرع وقت.
  • پیگیری رفع نواقص مدارک پرسنلی از کارکنان تا زمان رفع نقص.
  • اعلام شروع بکار یا خاتمه کار کارکنان به حراست و امور مالی و سایر مبادی ذینفع در اسرع وقت.
  • نظارت بر صدور برگه های مرخصی مدت دار جهت کارکنان پس از انجام کنترل های لازم برابر آئین نامه های مربوطه.
  • کنترل حضور و غیاب کارکنان و پیگیری نواقص ثبت ورود و خروج در سیستم حضور و غیاب تا زمان تعیین تکلیف نهایی و ثبت موارد در سیستم.
  • تهیه کلیه گزارشات مورد نیاز مقام مافوق از سیستم حضور و غیاب و سیستم پرسنلی.
  • نظارت بر تهیه پیش نویس کلیه مکاتبات مرتبط با کارکنان پس از تکمیل مدارک و مستندات مرتبط جهت ارائه به مدیر اموراداری.
  • نظارت بر تهیه و تحویل کلیه معرفی نامه­ ها و سایر مکاتبات پرسنلی مجاز، به پرسنل ذیربط.
  • ابلاغ کلیه دستور العمل­ها و اطلاعیه­های مرتبط با کارکنان و اطمینان از اطلاع کلیه افراد ذینفع از مفاد آنها به نحو مقتضی.
  • نظارت مستمر بر حسن اجرای بخشنامه ها و رویه های پرسنلی و اعلام بموقع محدودیتها و موانعی که موجب عدم اجرای صحیح آنها می گردد به مدیر اموراداری.
  • انجام هماهنگی های لازم با کارکنان به منظور برگزاری جلسات عمومی و خاص اعلام شده از سوی مدیر اموراداری.
  • نظارت بر تهیه و تکمیل فرم­های تسویه حساب کارکنانی که با موسسه قطع همکاری نموده اند و پیگیری تکمیل آنها تا زمان ارائه به امور مالی.
  • دقت و مراقبت مستمر در نگهداری اسناد و مدارک و مکاتبات پرسنلی با رعایت اصل محرمانه بودن کلیه اطلاعات پرسنلی
  • نظارت بر بایگانی کلیه مکاتبات و مدارک پرسنلی در پرونده پرسنل ذیربط یا سایر پرونده ها طبق مقررات.
  • اعلام ورود کارکنان جدیدالاستخدام و افراد تحت تکفل آنها و اعلام خروج پرسنلی که قطع همکاری نموده اند به اداره امور مالی.
  • انجام امور پرسنلی شامل صدور ابلاغ های تشویق، انتصاب، تعیین محل خدمت و ابلاغ عضویت معرفی نامه ها و صدور گواهی خدمت طبق قوانین و مجوزهای لازم
  • همفکری برای پیش بینی نیازهای پرسنلی و استخدامی موسسه
  • مشارکت در تهیه و تدوین و ابلاغ بخشنامه­ ها و آیین نامه­ ها و دستورالعمل­های اجرایی
  • تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب
  • انجام سایر امور محوله طبق نظر مافوق.

مسئول حضور و غیاب

  • نظارت بر ثبت مرخصی روزانه و ساعتی(استحقاقی_ استعلاجی) کلیه پرسنل اداری و اعضاء هیئت علمی
  • نظارت بر ثبت ماموریت روزانه کلیه پرسنل
  • صدور نامه قطع حقوق پرسنل قراردادی و اعضاء هیئت علمی پیمانی در زمان مرخصی زایمان و استعلاجی بیش از حد مجاز به امور مالی
  • صدور مرخصی زایمان و استعلاجی پرسنل(رسمی- پیمان و قراردادی) و اعضاء هیئت علمی
  • ارسال گواهی پزشکی استعلاجی پرسنل پیمانی و رسمی و اعضاء هیئت علمی رسمی جهت تایید پزشک معتمد
  • صدور نامه بازخرید مرخصی های بازنشستگی پرسنل رسمی و اعضاء هئیت علمی به امور مالی
  • صدور برگه ذخیره مرخصی هر ساله پرسنل رسمی، پیمانی و اعضاء هئیت علمی رسمی و پیمانی
  • ارسال برگه مانده مرخصی سالانه کلیه پرسنل به واحدهای مربوطه
  • اعلام شروع به کار کلیه پرسنل و اعضاء هئیت علمی بعد از مرخصی زایمان و استعلاجی به امور مالی
  • اعلام مانده ذخیره مرخصی پرسنل رسمی و پیمانی قبل از موعد بازنشستگی
  • لغو حکم مرخصی پرسنلی که کلیه مرخصی های آنها بازخرید می شود(تاییدیه از طرف شورای اداری و مالی)
  • نامه اخطار به پرسنل قراردادی و خوشنام که مازاد سی روز مرخصی استفاده کرده اند
  • حکم مرخصی استحقاقی بازنشستگی پرسنل رسمی
  • ثبت مشخصات پرسنل جدیدالورود در سیستم حضور و غیاب
  • اسکن چهره پرسنل جهت ساعتهای چهره نگار
  • همکاری با واحدکارگزینی و واحد بازنشستگان در انجام امور محوله
  • تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب
  • انجام سایر امور محوله از طرف مسئول مافوق.

مسئول دبیرخانه

  • ثبت و شماره‌گذاری کلیه نامه‌ها، دستورالعمل‌ها، بخشنامه ها و... صادره و وارده بصورت سازمان یافته و استاندارد
  • راهبری اتوماسیون اداری و ایجاد و حذف کاربران و ایجاد امضا مسئولین
  • آموزش اتوماسیون اداری به کلیه پرسنل
  • اطلاع رسانی مکاتبات و اطلاعیه ­ها  به کلیه واحدهای موسسه
  • ارسال نامه ­های صادره به خارج از موسسه با هماهنگی اداره پست
  • کاربری سامانه سیماد و دریافت و ارسال نامه­ها از طریق سامانه پیام دوست
  • تشکیل و نگهداری پرونده ­های اداری جاری و راکد و ارائه آن به مراجع ذیصلاح طبق درخواست
  • تفکیک و توزیع و ارسال نامه‌ها، بخشنامه‌ها و غیره حسب ارجاعات و ضوابط اداری
  • پیگیری مکاتبات تا حصول نتیجه نهایی با هماهنگی مسئولین و واحدهای مربوطه
  • ارسال پرونده ها و مستندات درخواست شده  از/ به  واحدهای مربوط
  • بازبینی و کنترل کامل کلیه مدارک و مستندات دریافتی و ارسالی در صورت نیاز
  •  استخراج و ارایه گزارش از مکاتبات وارده / صادره  و وضعیت آنها به تفکیک واحدهای مختلف سازمانی و ارایه به مسئولین مربوطه
  • همکاری و مشارکت در درج عناوین دستگاهها و ارگانهای طرف مکاتبات در اتوماسیون اداری
  • مدیریت خدمات تکثیر اسناد، مدارک، مکاتبات و گزارش­ها
  • نظارت بر انجام کلیه امور بایگانی
  • تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب
  • انجام سایر امور محوله از طرف مسئول مافوق.

مسئول بایگانی

  • حفظ، نگهداری و فهرست بندی کلیه نامه ها، اوراق، پرونده‌ها، بخشنامه ها، اسناد و مدارک و پرونده ها مطابق مقررات و اصول بایگانی.
  • پیوست کردن پرونده ­ها یا سوابق مربوط به نامه ها طبق دستور.
  • تحویل پرونده­ های مخدومه به بایگانی راکد با اجازه مقام مافوق.
  • ساماندهی بایگانی و معدوم نمودن سوابق پس از پایان دوره نگهداری طبق ضوابط
  • ثبت، طبقه بندی، کد گذاری و بایگانی کلیه مدارک، مستندات، مکاتبات و پرونده های جاری و راکد طبق دستور العمل­های مربوط.
  • تشکیل پرونده جهت پرسنل جدید الورود.
  • بایگانی مدارک مربوط به مرخصی ­ها، استعلاجی­ ها، گواهی آموزشی کارکنان و مرخصی سالیانه پرسنلی و ارزشیابی سالیانه کارکنان
  • اعلام وصول پرونده­ های پرسنلی که از سایر واحدها به مرکز ارسال می گردد.
  • تهیه گزارشات مورد لزوم جهت ارائه به مقام ما فوق.
  • برگ شماری و لاک و مهر نمودن پرونده هایی که به سایر واحدها ارسال می­گردد و پیگیری وصول پرونده.
  • تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب
  • انجام سایر امور محوله از طرف مسئول مافوق

اموربازنشستگی

  • بررسی سوابق خدمتی کارکنان از نظر بازنشستگی
  • استعلام سوابق خدمت بازنشستگی کارکنان از سایر سازمان‌ها و نهاد‌ها
  • ارائه فهرست اسامی کارکنان حائز شرایط بازنشستگی
  • صدور ابلاغ و برقراری حقوق بازنشستگان
  • برقراری حقوق وراث قانونی شاغلین و بازنشستگان متوفی (وظیفه بگیران)
  • استرداد کسور بازنشستگی (در نتیجه صدور حکم اخراج، استعفاء و بازخرید)
  • انتقال کسور بازنشستگی بین صندوق‌های بیمه
  • محاسبه بدهی حق سنوات غیر رسمی شاغلین
  • اصلاح و اعمال تغییرات در حقوق بازنشستگان
  •  انجام مکاتبات مالی بازنشستگان
  • مکاتبه با صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی
  • تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب
  • انجام سایر امور محوله طبق نظر مافوق.

مسئول انبار

  • تحویل گرفتن اجناس خریداری شده و مورد نیاز موسسه پس از مطابقت با اسناد و مدارک خرید
  • صدور قبض انبار یا برگ رسید جنس به انبار پس از تحویل گرفتن کالا
  • ثبت مشخصات و تعداد اجناس وارده و صادره در دفاتر و کارت های انبار
  • صدرو حواله انبار هنگام تحویل دادن کالا
  • صدور حواله مرجوعی، برگشت از خرید و سایر فرم­های مشابه
  • مراقبت و نگهداری کالاهای موجود در انبار، از سرقت، صدمه، حادثه و غیره
  • صدور برگ درخواست خرید عمده کالا (شارژ انبار) در صورت لزوم
  • طبقه بندی، تنظیم و کدگذاری کالا و اجناس
  • ارائه گزارشات لازم به مقامات ذیربط
  • بایگانی اسناد و مدارک مربوط به انبار و تهیه کارت برای هر یک از اقلام انبار
  • شماره گذاری اموال و تحویل آنها به پرسنل
  • نگهداری، لیست برداری و آمار گیری اموال موجود در واحد زیرمجموعه
آخرین ویرایش۱۷ تیر ۱۴۰۴