شرح وظایف دفتر خدمات فنی به شرح زیر می باشد:
متن مربوط به گروه فنی مهندسی اینجا قرار میگیرد...
متن مربوط به گروه پشتیبانی اینجا قرار میگیرد...
ماموریت اصلی گروه : برنامه ریزی برای راهبری ، ارتقاء و بهبود کیفیت احداث،بازسازی ، بهسازی ،ترمیم ، تعمیر،تجهیزو نگهداری فضاهای اداری، تحقیقاتی ، آموزشی ، آزمایشگاهی ، رفاهی ، خوابگاهی ، اقامتی ، مامور سراها و سایر مستحدثات، املاک مستغلات، امور زیربنایی ، زیر ساخت ها و منابع فیزیکی موجود و مورد نیاز سازمان و بهره برداری مناسب از آنها :
الف- وظایف اصلی گروه:
1- سیاستگذاری، هدف گذاری، برنامه ریزی، اولویت بندی، مطالعات اولیه و توجیهی(فاز صفر،یک و...)، هدایت، هماهنگی و نظارت صحیح و به موقع بر ایجاد، احداث، بازسازی، بهسازی،ترمیم، تعمیرات، تجهیز، ساماندهی، بهبود عملکرد و بهره برداری از فضاهای اداری تحقیقاتی، آموزشی،آزمایشگاهی، رفاهی، خوابگاهی،اقامتی و مامورسراها و سایر مستحدثات، املاک، مستغلات،امور زیربنایی، زیرساخت ها و منابع فیزیکی، خرید، نصب، راه اندازی، گارانتی و بکارگیری تجهیزات موجود و مورد نیاز سازمان
2- ترسیم و پیاده سازی و کنترل نقشه ها و تدوین، تصویب و پیاده سازی استانداردها، نظام نامه ها، سامانه ها، بانک های اطلاعاتی، فرآیندها، روش ها، دستورالعمل ها، ضوابط، معیارها و مقررات فنی و معماری و تهیه شرح خدمات مهندسی برای ساخت، ایمنی و مدیریت بهره برداری بهینه از فضاهای اداری، تحقیقاتی، آموزشی و آزمایشگاهی و تجهیزات در چارچوب نظامات فنی و اجرایی و مرتبط
3- برنامه ریزی برای تدارک، خرید و کنترل کیفیت خدمات(نرم افزارهای کاربردی، آموزش و...)، مواد، تجهیزات، لوازم و مصالح موردنیاز با تاکید بر تطابق آنها با استانداردهای موجود، بهره گیری از فناوری های نوین عمرانی و بکارگیری روش های جدید اجرای پروژه های عمرانی برای ایجاد،احداث، بازسازی، نوسازی، بهسازی، ترمیم و تجهیز، تعمیرات، ساماندهی، بهبود عملکرد و کاربری فضاهای اداری، تحقیقاتی، آموزشی و آزمایشگاهی و تجهیزاتی سازمان
4- سیاستگذاری، هدف گذاری، برنامه ریزی، اولویت بندی، مطالعات اولیه و توجیهی برای تامین، نگهداری، توزیع ماشین آلات و تجهیزات فنی، آزمایشگاهی بین واحدهای ستادی و استانی سازمان و بر اساس نیازها و اولویت های مورد نظر.
5- برنامه ریزی و مشارکت در تهیه اسناد لازم و انجام مناقصات مرتبط با ایجاد،احداث، بازسازی، بهسازی، ترمیم، تعمیرات، تجهیز، ساماندهی، بهبود عملکرد و بهره برداری از فضاهای اداری، تحقیقاتی، آموزشی، آزمایشگاهی، رفاهی، خوابگاهی، اقامتی و مامورسراها و سایر مستحدثات، املاک، مستغلات،امور زیربنایی، زیرساخت ها و منابع فیزیکی سازمان و نیز خرید، نصب، راه اندازی، گارانتی و بکارگیری تجهیزات موجود و مورد نیاز آن
6- بررسی، تعیین، تایید، انتخاب و تشخیص صلاحیت، رتبه و ارزیابی توان فنی و مالی پیمانکاران، شرکت های پیمان کاری، مهندسین مشاور و کارشناسان مجری پروژه های عمرانی سازمان در جایگاه و ضوابط کارفرمایی برای ارائه خدمات فنی مهندسی موردنیاز سازمان با مشارکت واحدهای ذیربط
7- تهیه، تنظیم و مشارکت در انعقاد قرارداد با پیمانکاران، شرکت های پیمان کاری، مهندسین مشاور و کارشناسان با صلاحیت و مجری پروژه های عمرانی و نظارت عالیه بر رعایت ضوابط فنی، حسن اجرا و بررسی اختلافات فی مابین و تعیین تخلفات فنی و صورت وضعیت های فنی، مالی و اجرایی آنها در قالب مفاد قرارداد ها، مصوبات کمیته های ذیربط پیمان و موافقت نامه های عمرانی مرتبط با پروژه های عمرانی محوله
8- برنامه ریزی برای تهیه و ارائه طرح جا و مکان برای ایجاد،احداث، بازسازی، بهسازی، ترمیم، تعمیرات، تجهیز،ساماندهی، بهبودعملکرد فضاهای اداری، تحقیقاتی، آموزشی، آزمایشگاه ها و سایر مستحدثات، امور زیربنایی، زیرساخت ها و منابع فیزیکی واحدهای ستادی و استانی سازمان و تحویل و تحول بموقع و درست آنها
9- تهیه شناسنامه ابنیه و فضاها و تجهیزات موجود، جمع آوری، نگهداری و مستندسازی تجربیات فنی و اجرایی و اطلاعات و اسناد (نقشه ابنیه، ساختمان ها و ....) موردنیاز ،تجزیه و تحلیل اطلاعات، انجام محاسبات فنی، تشخیص نیازها، شناخت مشکلات مرتبط با حوزه فعالیت،بررسی، برآورد و پیش بینی و پیشنهاد بودجه، اعتبارات و هزینه ها در قالب قیمت های پایه و ضرایب منطقه ای با توجه به شرایط هر منطقه
10- تهیه آمار و ارائه گزارشات مکتوب و مستند از پیشرفت فیزیکی پروژه های محوله براساس جداول زمان بندی و نقشه اجرای کار، انجام بازدید های ادواری، موضوعی،موردی و عملکردی از پروژه ها و کارگاه های عملیاتی،اخذ بازخوردهای لازم برای ایجاد، احداث، بازسازی، بهسازی، ترمیم، تعمیرات، عملکرد، بهره برداری، روند تامین اعتبار و هزینه کرد اعتبارات فضاهای اداری، تحقیقاتی، آموزشی، آزمایشگاهی و تجهیزاتی سازمان
11- تشکیل، همکاری، تعامل، عضویت و شرکت در کمیسیون ها، مجامع، نهادها، شوراها، دبیرخانه ها، کمیته ها و کارگروه های فنی و تخصصی، انجمن ها، تشکل های فنی و حرفه ای مرتبط و موردنیاز برای تسریع و تسهیل در روند انجام وظایف محوله
12- انجام سایر امور محوله
ب- حوزه بندی وظایف اصلی گروه:
1- سیاستگذاری، هدف گذاری، برنامه ریزی، اولویت بندی، هدایت، هماهنگی و نظارت، تامین و تجهیز منابع(مالی، انسانی، ...) برای مدیریت و بهره برداری از فضاهای اداری، تحقیقاتی، آموزشی، آزمایشگاهی، رفاهی، خوابگاهی، اقامتی، مامورسراها و سایر مستحدثات، املاک، مستغلات، امور زیربنایی، زیرساخت ها و منابع فیزیکی و تجهیزاتی سازمان
2- ترسیم و پیاده سازی و کنترل نقشه ها و تدوین استانداردها، نظامات، ضوابط، سامانه ها، بانک های اطلاعاتی، بخشنامه ها، آئین نامه و دستورالعمل های فنی
3- انجام مناقصات و مزایده ها، تهیه و انعقاد قرارداد برای ایجاد، احداث، بازسازی، نوسازی، بهسازی، ترمیم، تجهیز، نگهداری و بهره برداری بهینه از فضاهای اداری، تحقیقاتی، آموزشی و آزمایشگاهی، انعقاد قراردادها و انجام مناقصات و مزایده های ابنیه فنی و تهیه و تامین تجهیزات مورد نیاز سازمان
4- تهیه شناسنامه ابنیه، فضاها و تجهیزات موجود، جمع آوری، نگهداری و مستندسازی تجربیات فنی و اجرایی و اطلاعات موردنیاز برای بررسی، برآورد و پیش بینی، پیشنهاد اعتبارات، هزینه ها
5- پایش برنامه ای، نظارت فنی، کنترل(کمی و کیفی) روند اجرای پروژه ها و فعالیت های عمرانی، تجهیزاتی و تاسیساتی سازمان
شرح وظایف گروه پشتیبانی
ماموریت اصلی گروه: ارتقا و بهبود کیفیت بهره مندی واحدهای سازمانی ستادی و تابعه سازمان(موسسات، مراکز ملی و استانی) از خدمات پشتیبانی، عمومی، تاسیساتی، تنظیفی، تغذیه ای، خوابگاهی، فضای سبز، ترابری(نقلیه)،تعمیراتی، انبارها، کارپردازی و ایمنی فضاهای در اختیار
وظایف اصلی گروه:
1-مطالعه، اولویت بندی، برنامه ریزی، سیاست گذاری، هدفگذاری، برنامه ریزی، هدایت، هماهنگی، ساماندهی، نظارت و کنترل صحیح و به موقع برای انجام امور پشتیبانی، عمومی، تاسیسات، نظافت، تغذیه ای، خوابگاهی، فضای سبز، ترابری(نقلیه)،تعمیرات، تصادفات، انبارها، کارپردازی، ایمنی فضاهای اداری، تحقیقاتی، آموزشی، آزمایشگاهی، رفاهی، خوابگاهی، اقامتی، مامورسراها، منازل سازمانی و سایر مستحدثات، املاک، مستغلات، امور زیربنایی، زیرساخت ها و منابع فیزیکی سازمان
2-تهیه، تدوین و پیگیری برای تصویب و اجرای استانداردها، نظام نامه ها، سامانه ها، بانک های اطلاعاتی، فرآیندها، روش ها، دستورالعمل ها، شیوه نامه ها، ضوابط، معیارها، مقررات، شرح خدمات و صورتجلسه های لازم برای تعیین نوع، میزان، شیوه، مدت و دامنه ارائه خدمات عمومی به واحدهای سازمانی ستادی و تابعه سازمان (موسسات، مراکز ملی و استانی)
3-بررسی، پیش بینی، برنامه ریزی برای تعیین، تایید، تدارک، خرید، ارائه و کنترل کیفیت کالاها و سایر خدمات عمومی و پشتیبانی موردنیاز واحدهای سازمانی ستادی و تابعه سازمان (موسسات، مراکز ملی و استانی) با تاکید بر تطابق آنها با استانداردهای موجود
4-بررسی، پیش بینی و برنامه ریزی برای راه اندازی، حمایت، ساماندهی، هدایت و نظارت بر ناوگان حمل و نقل درون و برون سازمانی و انجام تعمیرات و تجهیزات خودرویی با بهره گیری از توان بخش غیردولتی در قالب مقررات، ضوابط و قراردادهای مربوطه
5-بررسی، پیش بینی و برنامه ریزی برای راه اندازی، حمایت، ساماندهی، هدایت و نظارت بر شبکه بهره گیری از خدمات کارگری برای انجام امور نظافت عمومی، آبدارخانه ای و نگهداری فضای سبز با بهره گیری از توان بخش غیردولتی در قالب مقررات، ضوابط و قراردادهای مربوطه
6-بررسی، تعیین، تایید، انتخاب و تشخیص صلاحیت، رتبه و ارزیابی توان فنی و مالی پیمانکاران، شرکت های کارگزاری و پیمان کاری و مجری پروژه های پشتیبانی و عمومی (اعم از تنظیف،آبدارخانه ها، فضای سبز،نقلیه ای، ...) موردنیاز سازمان در جایگاه کارفرمایی با مشارکت واحدهای ذیربط
7-تهیه و ارائه شرح خدمات برای پیمانکاران، شرکت های کارگزاری و مجری پروژه های پشتیبانی و عمومی (اعم از تنظیف،آبدارخانه ها، فضای سبز، نقلیه ای،...) موردنیاز سازمان
8-برنامه ریزی و مشارکت در تهیه اسناد و استعلامات لازم برای انجام مناقصات مرتبط با اجرای پروژه های پشتیبانی و عمومی (اعم از تنظیف، آبدارخانه ها، فضای سبز، نقلیه ای،...) موردنیاز سازمان و مبادله تفاهم نامه ها و موافقت نامه های مورد نیاز با همکاری واحدهای سازمانی ذیربط
9-تهیه، تنظیم و مشارکت در انعقاد قرارداد با پیمانکاران، شرکت های کارگزاری و پروژه های پشتیبانی و عمومی (اعم از تنظیف، آبدارخانه ها، فضای سبز، نقلیه ای،...) موردنیاز سازمان) و مبادله موافقت نامه های مربوطه با همکاری واحدهای سازمانی ذیربط
10-نظارت بر حسن اجرا و رعایت ضوابط و مقررات فنی و مالی در انجام قرارداد ها، موافقت نامه ها، مصوبات کمیته و کارگروه های ذیربط در قالب مقررات عمومی و اختصاصی مرتبط با توافقات بعمل آمده
11-بررسی اختلافات با پیمانکاران، شرکت های کارگزاری و پروژه های پشتیبانی و عمومی موردنیاز سازمان و تعیین خسارات، تخلفات فنی و صورت وضعیت های فنی، مالی و اجرایی آنان در قالب مفاد قرارداد ها، مصوبات کمیته و کارگروه های ذیربط و مقررات عمومی و اختصاصی مرتبط با آنها
12-تهیه آمار و ارائه گزارشات مکتوب و مستند از روند انجام پروژه های محوله براساس جداول زمان بندی و برنامه کاری، انجام بازدید های ادواری (ماهیانه، سالیانه و ...)، موضوعی، موردی و عملکردی از پروژه ها در واحدهای اداری، تحقیقاتی، آموزشی، آزمایشگاهی، رفاهی، خوابگاهی، اقامتی، مامورسراها، منازل سازمانی و سایر مستحدثات، املاک، مستغلات، امور زیربنایی، زیرساخت ها و منابع فیزیکی سازمان
13-برآورد، پیش بینی و پیشنهاد بودجه، اعتبارات و هزینه های موردنیاز برای انجام امور پشتیبانی، عمومی، تاسیسات، نظافت، تغذیه ای، خوابگاهی، فضای سبز، ترابری(نقلیه)،تعمیرات،تصادفات، انبارها، کارپردازی، ایمنی و نگهداری فضاهای و تجهیزات اداری، تحقیقاتی، آموزشی، آزمایشگاهی، رفاهی، خوابگاهی، اقامتی، مامورسراها، منازل سازمانی و سایر مستحدثات، املاک، مستغلات، امور زیربنایی، زیرساخت ها و منابع فیزیکی سازمان و نظارت بر حسن هزینه کرد اعتبارات مرتبط با آنها
14-اخذ بازخوردهای لازم از روند انجام امور انجام امور پشتیبانی، عمومی، تاسیسات، نظافت، تغذیه ای، خوابگاهی، فضای سبز، ترابری(نقلیه)،تعمیرات،تصادفات، انبارها، کارپردازی، ایمنی و نگهداری فضاهای و تجهیزات اداری، تحقیقاتی، آموزشی، آزمایشگاهی، رفاهی، خوابگاهی، اقامتی، مامورسراها، منازل سازمانی و سایر مستحدثات، املاک، مستغلات، امور زیربنایی، زیرساخت ها و منابع فیزیکی سازمان
15-جمع آوری، نگهداری و مستندسازی تجربیات فنی و اجرایی و اطلاعات و اسناد موردنیاز ، تجزیه و تحلیل اطلاعات، تشخیص نیازها و شناخت مشکلات مرتبط با وظایف محوله
16-تشکیل، همکاری، تعامل، عضویت و شرکت در کمیسیون ها، مجامع، نهادها، شوراها، دبیرخانه ها، کمیته ها و کارگروه های فنی و تخصصی، انجمن ها، تشکل های فنی و حرفه ای مرتبط و موردنیاز برای تسریع و تسهیل در روند انجام وظایف محوله
17-انجام سایر امور محوله
حوزه بندی وظایف اصلی گروه:
الف- مطالعه، اولویت بندی، سیاست گذاری، هدف گذاری، برنامه ریزی، هدایت و هماهنگی برای انجام امور پشتیبانی، عمومی و تاسیساتی مورد نیاز واحدهای سازمانی ستادی و تابعه سازمان (موسسات، مراکز ملی و استانی)
ب- مطالعه، اولویت بندی، سیاست گذاری، هدف گذاری، برنامه ریزی، هدایت، هماهنگی و نظارت بر انجام امور تنظیف، تغذیه و خوابگاهی مورد نیاز واحدهای سازمانی ستادی و تابعه سازمان (موسسات، مراکز ملی و استانی)
ج- مطالعه،اولویت بندی، سیاست گذاری، هدف گذاری، برنامه ریزی، هدایت، هماهنگی و نظارت بر انجام امور فضای سبز اماکن اداری، تحقیقاتی، آموزشی، آزمایشگاهی، رفاهی، خوابگاهی، اقامتی، مامورسراها، منازل سازمانی و سایر مستحدثات، املاک، مستغلات، امور زیربنایی، زیرساخت ها و منابع فیزیکی واحدهای ستادی و تابعه سازمان (موسسات، مراکز ملی و استانی)
د- مطالعه، اولویت بندی، سیاست گذاری، هدف گذاری، برنامه ریزی، هدایت، هماهنگی و نظارت بر انجام امور ترابری(نقلیه)،تعمیرات و تصادفات خودرویی در واحدهای سازمانی ستادی و تابعه سازمان (موسسات، مراکز ملی و استانی)
ه- مطالعه، اولویت بندی، سیاست گذاری، هدف گذاری، برنامه ریزی، هدایت، هماهنگی و نظارت بر انجام امور انبارها، کارپردازی و ایمنی فضاهای اداری، تحقیقاتی، آموزشی، آزمایشگاهی، رفاهی، خوابگاهی، اقامتی، مامورسراها، منازل سازمانی و سایر مستحدثات، املاک، مستغلات، امور زیربنایی، زیرساخت ها و منابع فیزیکی واحدهای سازمانی ستادی و تابعه سازمان (موسسات، مراکز ملی و استانی)
و- پایش برنامه ای، نظارت و کنترل(کمی و کیفی)روند اجرای پروژه ها، وظایف و فعالیت های پشتیبانی، عمومی، تاسیساتی، تنظیفی، تغذیه ای، خوابگاهی، فضای سبز، ترابری(نقلیه)،تعمیرات، تصادفات، انبارها، کارپردازی، ایمنی فضاهای اداری، تحقیقاتی، آموزشی، آزمایشگاهی، رفاهی، خوابگاهی، اقامتی، مامورسراها، منازل سازمانی و سایر مستحدثات، املاک، مستغلات، امور زیربنایی، زیرساخت ها و منابع فیزیکی سازمان
ماموریت اصلی: ارتقای کیفیت زندگی شغلی کارکنان و اعضای هیات علمی شاغل، بازنشسته، ایثارگر،مستمری بگیر، از کارافتاده و خانواده های تحت پوشش آنان در حوزه وظایف محوله
الف- وظایف اصلی گروه:
1- مطالعه، اولویت بندی، سیاست گذاری، هدفگذاری، برنامه ریزی، هدایت، هماهنگی،ساماندهی، نظارت و کنترل صحیح و به موقع برای انجام امور فرهنگی، خدمات مشاوره ای، ایمنی شغلی، بهداشت حرفه ای، پایش سلامت برای کنترل وضعیت بهداشت و درمان جسمی،ذهنی، روحی و روانی، ورزشی، بیمه ای(درمانی، عمر،آتش سوزی، خودرو، مسئولیت و ....)، سیاحتی، گردشگری، سبد کالا و مواد غذایی، سهام و بن کارت ها (نقدی، اعطایی، مناسبتی و...)، منازل سازمانی، کمک هزینه های متعارف و قانونی( ازدواج، فوت، ...)، وام (تسهیلات) اعتباری و بانکی و اسکان موردنیاز کارکنان و اعضای هیات علمی شاغل، بازنشسته، ایثارگر،مستمری بگیر، از کارافتاده و خانواده های تحت پوشش آنان
2- تهیه، تدوین و پیگیری برای تصویب و اجرای استانداردها، نظام نامه ها، سامانه ها، بانک های اطلاعاتی، فرآیندها، روش ها، دستورالعمل ها، شیوه نامه ها، ضوابط، معیارها، مقررات، شرح خدمات و صورتجلسه های لازم برای تعیین نوع، میزان، شیوه، مدت و دامنه بهره مندی کارکنان و اعضای هیات علمی شاغل، بازنشسته، ایثارگر،مستمری بگیر، از کارافتاده و خانواده های تحت پوشش آنان از مجموعه خدمات و امکانات رفاهی سازمان
3- بررسی، پیش بینی، برنامه ریزی برای تعیین، تایید، تدارک، خرید، ارائه و کنترل کیفیت کالاها، سبد مواد غذایی،تجهیزات بهداشتی، درمانی، ورزشی و سایر خدمات موردنیاز کارکنان و اعضای هیات علمی شاغل، بازنشسته، ایثارگر،مستمری بگیر، از کارافتاده و خانواده های تحت پوشش آنان با تاکید بر تطابق آنها با استانداردهای موجود
4- بررسی، پیش بینی و برنامه ریزی برای تشکیل، تاسیس، راه اندازی، حمایت، ساماندهی، هدایت و نظارت بر تعاونی ها و تشکل های رفاهی، صندوق های اعتباری و مالی موجود و موردنیاز کارکنان و اعضای هیات علمی شاغل، بازنشسته، ایثارگر،مستمری بگیر، از کارافتاده و خانواده های تحت پوشش آنان
5- بررسی، پیش بینی و برنامه ریزی برای برگزاری، حمایت، تشویق، تجلیل، هدایت و نظارت بر مسابقات، مراسمات، گردهمایی، جشنواره ها، تورها و ... ورزشی، فرهنگی، علمی، مناسبتی،اوقات فراغت و ... موجود و موردنیاز کارکنان و اعضای هیات علمی شاغل، بازنشسته، ایثارگر،مستمری بگیر، از کارافتاده و با تاکید بر فرزندان ممتاز دانش آموز و دانشجوی آنان
6- برآورد، پیش بینی و پیشنهاد، شناسایی و پیگیری منابع و نهادهای مالی و اعتباری برای افزایش منابع اعتباری و گسترش دامنه تخصیص، توزیع و اعطای تسهیلات (وام) به کارکنان و اعضای هیات علمی شاغل، بازنشسته، ایثارگر،مستمری بگیر، از کارافتاده و خانواده های تحت پوشش آنان
7- برنامه ریزی و پیگیری برای ایجاد، احداث، بازسازی، بهسازی، ترمیم، تعمیرات، تجهیز، ساماندهی، بهبود عملکرد و بهره برداری از فضاها، امکانات، تجهیزات و مجتمع های رفاهی، خوابگاهی، اقامتی و مامورسراها و منازل سازمانی و سایر امکانات در اختیار سازمان
8- بررسی، تعیین، تایید، انتخاب و تشخیص صلاحیت، رتبه و ارزیابی توان فنی و مالی پیمانکاران، شرکت های کارگزاری و پیمان کاری و مجری پروژه های رفاهی (اعم از بیمه، ورزشی، سیاحتی،...) سازمان در جایگاه کارفرمایی با مشارکت واحدهای ذیربط
9- تهیه و ارائه شرح خدمات برای پیمانکاران، شرکت های کارگزاری و مجری پروژه های رفاهی(اعم از بیمه، ورزشی، سیاحتی،...)
10- برنامه ریزی و مشارکت در تهیه اسناد و استعلامات لازم برای انجام مناقصات مرتبط با اجرای پروژه های رفاهی(اعم از بیمه، ورزشی، سیاحتی،...) و مبادله تفاهم نامه ها و موافقت نامه های اعتباری و تسهیلاتی با منابع مالی و اعتباری و بانک های عامل موجود
11- تهیه، تنظیم و مشارکت در انعقاد قرارداد با پیمانکاران، شرکت های کارگزاری و مجری پروژه های رفاهی (اعم از بیمه ای، ورزشی، سیاحتی،...) و مبادله موافقت نامه های اعتباری و تسهیلاتی با منابع مالی، اعتباری و بانک های عامل موجود و نظارت بر حسن اجرا و رعایت ضوابط و مقررات فنی و مالی در قالب مفاد قرارداد ها، موافقت نامه ها، مصوبات کمیته و کارگروه های ذیربط و مقررات عمومی و اختصاصی مرتبط با توافقات بعمل آمده
12- بررسی اختلافات با پیمانکاران، شرکت های کارگزاری و مجری پروژه های رفاهی و تعیین خسارات، تخلفات فنی و صورت وضعیت های فنی، مالی و اجرایی آنان در قالب مفاد قرارداد ها، مصوبات کمیته و کارگروه های ذیربط و مقررات عمومی و اختصاصی مرتبط با آنها
13- تهیه آمار و ارائه گزارشات مکتوب و مستند از روند انجام پروژه های محوله براساس جداول زمان بندی و برنامه کاری، انجام بازدید های ادواری (ماهیانه، سالیانه و ...)، موضوعی، موردی و عملکردی از پروژه ها و مراکز و مجتمع های رفاهی
14- برآورد، پیش بینی و پیشنهاد بودجه، اعتبارات و هزینه های موردنیاز برای انجام امور رفاهی،تامین و پرداخت کمک هزینه های متعارف و قانونی(ازدواج، فوت،...) و همچنین برای نگهداری، توسعه و بهره برداری از فضاها و تجهیزات رفاهی(اعم از امکانات و مجتمع های خوابگاهی،اقامتی،ورزشی،بهداشتی،درمانی،رستورانی، مهمانسراها و مامورسراها و...)در اختیار سازمان و برنامه ریزی و پیگیری برای تامین آنها بر اساس سرانه رفاهی افراد تحت پوشش و همچنین نظارت بر حسن هزینه کرد اعتبارات مرتبط با آنها
15- اخذ بازخوردهای لازم از روند انجام امور رفاهی، جمع آوری، نگهداری و مستندسازی تجربیات فنی و اجرایی و اطلاعات و اسناد موردنیاز ، تجزیه و تحلیل اطلاعات، تشخیص نیازها و شناخت مشکلات مرتبط با وظایف محوله
16- تشکیل، همکاری، تعامل، عضویت و شرکت در کمیسیون ها، مجامع، نهادها، شوراها، دبیرخانه ها، کمیته ها و کارگروه های فنی و تخصصی، انجمن ها، تشکل های فنی و حرفه ای مرتبط و موردنیاز برای تسریع و تسهیل در روند انجام وظایف محوله
17- انجام سایر امور محوله
ب- حوزه بندی وظایف اصلی گروه:
1- مطالعه، اولویت بندی، سیاست گذاری، هدف گذاری، برنامه ریزی، هدایت و هماهنگی برای انجام امور خدمات مشاوره ای، ایمنی شغلی، بهداشت حرفه ای، پایش سلامت برای کنترل وضعیت بهداشت و درمان جسمی، ذهنی، روحی و روانی، بیمه ای (درمانی، عمر، آتش سوزی، خودرو، مسئولیت و ....) کارکنان و اعضای هیات علمی شاغل، بازنشسته، ایثارگر،مستمری بگیر، از کارافتاده و خانواده های تحت پوشش آنان
2- مطالعه، اولویت بندی، سیاست گذاری، هدف گذاری، برنامه ریزی، هدایت و هماهنگی برای انجام امور فرهنگی، ورزشی، سیاحتی، گردشگری، سبد کالا و مواد غذایی و بن ها (نقدی، اعطایی، مناسبتی و...)،امور منازل سازمانی، تامین و پرداخت کمک هزینه های متعارف و قانونی( ازدواج، فوت، ...)، وام (تسهیلات) اعتباری و بانکی و اسکان موردنیاز کارکنان و اعضای هیات علمی شاغل، بازنشسته، ایثارگر،مستمری بگیر، از کارافتاده و خانواده های تحت پوشش آنان
3- مطالعه، اولویت بندی، سیاست گذاری، هدف گذاری، برنامه ریزی، هدایت، هماهنگی، نظارت و کنترل صحیح و به موقع برای انجام امورفرهنگی، خدمات مشاوره ای، ایمنی شغلی، بهداشت حرفه ای، پایش سلامت برای کنترل وضعیت بهداشت و درمان جسمی،ذهنی، روحی و روانی، ورزشی، بیمه ای(درمانی، عمر، آتش سوزی، خودرو، مسئولیت و ....)، سیاحتی، گردشگری، سبد کالا و مواد غذایی و بن ها(نقدی، اعطایی، مناسبتی و...)، منازل سازمانی، کمک هزینه های متعارف و قانونی( ازدواج، فوت، ...)، وام (تسهیلات) اعتباری و بانکی و اسکان موردنیاز کارکنان و اعضای هیات علمی ایثارگر و خانواده های تحت پوشش آنان
4- پایش برنامه ای،نظارت و کنترل(کمی و کیفی)روند اجرای پروژه ها، وظایف و فعالیت های فرهنگی،خدمات مشاوره ای،ایمنی شغلی، بهداشت حرفه ای، پایش سلامت برای کنترل وضعیت بهداشت و درمان جسمی، روحی و روانی، ورزشی، بیمه ای (درمانی، عمر، آتش سوزی، خودرو، مسئولیت و ....)، سیاحتی، گردشگری، سبد کالا و مواد غذایی و بن ها (نقدی، اعطایی، مناسبتی و...)، منازل سازمانی، تامین و پرداخت کمک هزینه های متعارف و قانونی( ازدواج، فوت،...)، وام (تسهیلات) اعتباری، بانکی و اسکان موردنیاز کارکنان و اعضای هیات علمی شاغل، بازنشسته، ایثارگر، مستمری بگیر، از کارافتاده و خانواده های تحت پوشش آنان
ریاست 1
معاون 1
کارمند فنی 1
کارمند فنی 1
کارمند رفاه 1
پشتیبانی 1