دفتر خدمات فنی و پشتیبانی

Portrait of deputy

سرپرست دفتر خدمات فنی و پشتیبانی

دکتر شکر اله حاجی وند

دکتری تخصصی مهندسی کشاورزی

سوابق علمی پژوهشی
شرح وظایف

شرح وظایف دفتر خدمات فنی به شرح زیر می باشد:

  • بررسی و تعیین محل و اندازه ایستگاه های تحقیقاتی مورد نیاز با توجه به برنامه‌های مصوب و براساس مصوبات شورای تات و رعایت تیپ مناطق مورد نیاز
  • تهیه پلان کار و تقسیم بندی و قطعه بندی ایستگاه و تعیین محل احداث ساختمان‌ها و تأسیسات ...
  • تهیه طرح و برنامه‌های اجرائی جهت تأمین آب، شبکه توزیع آب و قطعه بندی ایستگاه ...
گروه فنی مهندسی

متن مربوط به گروه فنی مهندسی اینجا قرار می‌گیرد...

گروه پشتیبانی

متن مربوط به گروه پشتیبانی اینجا قرار می‌گیرد...

گروه رفاه

ماموریت اصلی گروه : برنامه ریزی برای راهبری ، ارتقاء و بهبود کیفیت احداث،بازسازی ، بهسازی ،ترمیم ، تعمیر،تجهیزو نگهداری فضاهای اداری، تحقیقاتی ، آموزشی ، آزمایشگاهی ، رفاهی ، خوابگاهی ، اقامتی ، مامور سراها و سایر مستحدثات، املاک مستغلات، امور زیربنایی ، زیر ساخت ها و منابع فیزیکی موجود و مورد نیاز سازمان و بهره برداری مناسب از آنها :

الف- وظایف اصلی گروه:

1- سیاستگذاری، هدف گذاری، برنامه ریزی، اولویت بندی، مطالعات اولیه و توجیهی(فاز صفر،یک و...)، هدایت، هماهنگی و نظارت صحیح و به موقع بر ایجاد، احداث، بازسازی، بهسازی،ترمیم، تعمیرات، تجهیز، ساماندهی، بهبود عملکرد و بهره برداری از فضاهای اداری تحقیقاتی، آموزشی،آزمایشگاهی، رفاهی، خوابگاهی،اقامتی و مامورسراها و سایر مستحدثات، املاک، مستغلات،امور زیربنایی، زیرساخت ها و منابع فیزیکی، خرید، نصب، راه اندازی، گارانتی و بکارگیری تجهیزات موجود و مورد نیاز سازمان

2- ترسیم و پیاده سازی و کنترل نقشه ها و تدوین، تصویب و پیاده سازی استانداردها، نظام نامه ها، سامانه ها، بانک های اطلاعاتی، فرآیندها، روش ها، دستورالعمل ها، ضوابط، معیارها و مقررات فنی و معماری و تهیه شرح خدمات مهندسی برای ساخت، ایمنی و مدیریت بهره برداری بهینه از فضاهای اداری، تحقیقاتی، آموزشی و آزمایشگاهی و تجهیزات در چارچوب نظامات فنی و اجرایی و مرتبط

3- برنامه ریزی برای تدارک، خرید و کنترل کیفیت خدمات(نرم افزارهای کاربردی، آموزش و...)، مواد، تجهیزات، لوازم و مصالح موردنیاز با تاکید بر تطابق آنها با استانداردهای موجود، بهره گیری از فناوری های نوین عمرانی و بکارگیری روش های جدید اجرای پروژه های عمرانی برای ایجاد،احداث، بازسازی، نوسازی، بهسازی، ترمیم و تجهیز، تعمیرات، ساماندهی، بهبود عملکرد و کاربری فضاهای اداری، تحقیقاتی، آموزشی و آزمایشگاهی و تجهیزاتی سازمان

4- سیاستگذاری، هدف گذاری، برنامه ریزی، اولویت بندی، مطالعات اولیه و توجیهی برای تامین، نگهداری، توزیع ماشین آلات و تجهیزات فنی، آزمایشگاهی بین واحدهای ستادی و استانی سازمان و بر اساس نیازها و اولویت های مورد نظر.

5- برنامه ریزی و مشارکت در تهیه اسناد لازم و انجام مناقصات مرتبط با ایجاد،احداث، بازسازی، بهسازی، ترمیم، تعمیرات، تجهیز، ساماندهی، بهبود عملکرد و بهره برداری از فضاهای اداری، تحقیقاتی، آموزشی، آزمایشگاهی، رفاهی، خوابگاهی، اقامتی و مامورسراها و سایر مستحدثات، املاک، مستغلات،امور زیربنایی، زیرساخت ها و منابع فیزیکی سازمان و نیز خرید، نصب، راه اندازی، گارانتی و بکارگیری تجهیزات موجود و مورد نیاز آن

6- بررسی، تعیین، تایید، انتخاب و تشخیص صلاحیت، رتبه و ارزیابی توان فنی و مالی پیمانکاران، شرکت های پیمان کاری، مهندسین مشاور و کارشناسان مجری پروژه های عمرانی سازمان در جایگاه و ضوابط کارفرمایی برای ارائه خدمات فنی مهندسی موردنیاز سازمان با مشارکت واحدهای ذیربط

7- تهیه، تنظیم و مشارکت در انعقاد قرارداد با پیمانکاران، شرکت های پیمان کاری، مهندسین مشاور و کارشناسان با صلاحیت و مجری پروژه های عمرانی و نظارت عالیه بر رعایت ضوابط فنی، حسن اجرا و بررسی اختلافات فی مابین و تعیین تخلفات فنی و صورت وضعیت های فنی، مالی و اجرایی آنها در قالب مفاد قرارداد ها، مصوبات کمیته های ذیربط پیمان و موافقت نامه های عمرانی مرتبط با پروژه های عمرانی محوله

8- برنامه ریزی برای تهیه و ارائه طرح جا و مکان برای ایجاد،احداث، بازسازی، بهسازی، ترمیم، تعمیرات، تجهیز،ساماندهی، بهبودعملکرد فضاهای اداری، تحقیقاتی، آموزشی، آزمایشگاه ها و سایر مستحدثات، امور زیربنایی، زیرساخت ها و منابع فیزیکی واحدهای ستادی و استانی سازمان و تحویل و تحول بموقع و درست آنها

9- تهیه شناسنامه ابنیه و فضاها و تجهیزات موجود، جمع آوری، نگهداری و مستندسازی تجربیات فنی و اجرایی و اطلاعات و اسناد (نقشه ابنیه، ساختمان ها و ....) موردنیاز ،تجزیه و تحلیل اطلاعات، انجام محاسبات فنی، تشخیص نیازها، شناخت مشکلات مرتبط با حوزه فعالیت،بررسی، برآورد و پیش بینی و پیشنهاد بودجه، اعتبارات و هزینه ها در قالب قیمت های پایه و ضرایب منطقه ای با توجه به شرایط هر منطقه

10- تهیه آمار و ارائه گزارشات مکتوب و مستند از پیشرفت فیزیکی پروژه های محوله براساس جداول زمان بندی و نقشه اجرای کار، انجام بازدید های ادواری، موضوعی،موردی و عملکردی از پروژه ها و کارگاه های عملیاتی،اخذ بازخوردهای لازم برای ایجاد، احداث، بازسازی، بهسازی، ترمیم، تعمیرات، عملکرد، بهره برداری، روند تامین اعتبار و هزینه کرد اعتبارات فضاهای اداری، تحقیقاتی، آموزشی، آزمایشگاهی و تجهیزاتی سازمان

11- تشکیل، همکاری، تعامل، عضویت و شرکت در کمیسیون ها، مجامع، نهادها، شوراها، دبیرخانه ها، کمیته ها و کارگروه های فنی و تخصصی، انجمن ها، تشکل های فنی و حرفه ای مرتبط و موردنیاز برای تسریع و تسهیل در روند انجام وظایف محوله

12- انجام سایر امور محوله

  ب- حوزه بندی وظایف اصلی گروه:

1- سیاستگذاری، هدف گذاری، برنامه ریزی، اولویت بندی، هدایت، هماهنگی و نظارت، تامین و تجهیز منابع(مالی، انسانی، ...) برای مدیریت و بهره برداری از فضاهای اداری،  تحقیقاتی، آموزشی، آزمایشگاهی، رفاهی، خوابگاهی، اقامتی، مامورسراها  و سایر مستحدثات، املاک، مستغلات، امور زیربنایی، زیرساخت ها و منابع فیزیکی و تجهیزاتی سازمان

2- ترسیم و پیاده سازی و کنترل نقشه ها و تدوین استانداردها، نظامات، ضوابط، سامانه ها، بانک های اطلاعاتی، بخشنامه ها، آئین نامه و دستورالعمل های فنی

3-  انجام مناقصات و مزایده ها، تهیه و انعقاد قرارداد برای ایجاد، احداث، بازسازی،  نوسازی،  بهسازی، ترمیم، تجهیز، نگهداری و بهره برداری بهینه از فضاهای اداری، تحقیقاتی، آموزشی و آزمایشگاهی، انعقاد قراردادها و انجام مناقصات و مزایده های ابنیه فنی و تهیه و تامین تجهیزات مورد نیاز سازمان

4- تهیه شناسنامه ابنیه، فضاها و تجهیزات موجود، جمع آوری، نگهداری و مستندسازی تجربیات فنی و اجرایی و اطلاعات موردنیاز برای بررسی، برآورد و پیش بینی، پیشنهاد اعتبارات، هزینه ها

5- پایش برنامه ای، نظارت فنی، کنترل(کمی و کیفی) روند اجرای پروژه ها و فعالیت های عمرانی، تجهیزاتی و تاسیساتی سازمان

شرح وظایف گروه پشتیبانی

  ماموریت اصلی گروه: ارتقا و بهبود کیفیت بهره مندی واحدهای سازمانی ستادی و تابعه سازمان(موسسات، مراکز ملی و استانی) از خدمات پشتیبانی، عمومی، تاسیساتی، تنظیفی، تغذیه ای، خوابگاهی، فضای سبز، ترابری(نقلیه)،تعمیراتی، انبارها، کارپردازی و ایمنی فضاهای در اختیار

وظایف اصلی گروه:

1-مطالعه، اولویت بندی، برنامه ریزی، سیاست گذاری، هدفگذاری، برنامه ریزی، هدایت، هماهنگی، ساماندهی، نظارت و کنترل صحیح و به موقع برای انجام امور پشتیبانی، عمومی، تاسیسات، نظافت، تغذیه ای، خوابگاهی، فضای سبز، ترابری(نقلیه)،تعمیرات، تصادفات، انبارها، کارپردازی، ایمنی فضاهای اداری، تحقیقاتی، آموزشی، آزمایشگاهی، رفاهی، خوابگاهی، اقامتی، مامورسراها، منازل سازمانی و سایر مستحدثات، املاک، مستغلات، امور زیربنایی، زیرساخت ها و منابع فیزیکی سازمان

2-تهیه، تدوین و پیگیری برای تصویب و اجرای استانداردها، نظام نامه ها، سامانه ها، بانک های اطلاعاتی، فرآیندها، روش ها، دستورالعمل ها، شیوه نامه ها، ضوابط، معیارها، مقررات، شرح خدمات و صورتجلسه های لازم برای تعیین نوع، میزان، شیوه، مدت و دامنه ارائه خدمات عمومی به واحدهای سازمانی ستادی و تابعه سازمان (موسسات، مراکز ملی و استانی)

3-بررسی، پیش بینی، برنامه ریزی برای تعیین، تایید، تدارک، خرید، ارائه و کنترل کیفیت کالاها و سایر خدمات عمومی و پشتیبانی موردنیاز واحدهای سازمانی ستادی و تابعه سازمان (موسسات، مراکز ملی و استانی) با تاکید بر تطابق آنها با استانداردهای موجود

4-بررسی، پیش بینی و برنامه ریزی برای راه اندازی، حمایت، ساماندهی، هدایت و نظارت بر ناوگان حمل و نقل درون و برون سازمانی و انجام تعمیرات و تجهیزات خودرویی با بهره گیری از توان بخش غیردولتی در قالب مقررات، ضوابط و قراردادهای مربوطه

5-بررسی، پیش بینی و برنامه ریزی برای راه اندازی، حمایت، ساماندهی، هدایت و نظارت بر شبکه بهره گیری از خدمات کارگری برای انجام امور نظافت عمومی، آبدارخانه ای و نگهداری فضای سبز با بهره گیری از توان بخش غیردولتی در قالب مقررات، ضوابط و قراردادهای مربوطه

6-بررسی، تعیین، تایید، انتخاب و تشخیص صلاحیت، رتبه و ارزیابی توان فنی و مالی پیمانکاران، شرکت های کارگزاری و پیمان کاری و مجری پروژه های پشتیبانی و عمومی (اعم از تنظیف،آبدارخانه ها، فضای سبز،نقلیه ای، ...) موردنیاز سازمان در جایگاه کارفرمایی با مشارکت واحدهای ذیربط

7-تهیه و ارائه شرح خدمات برای پیمانکاران، شرکت های کارگزاری و مجری پروژه های پشتیبانی و عمومی (اعم از تنظیف،آبدارخانه ها، فضای سبز، نقلیه ای،...) موردنیاز سازمان

8-برنامه ریزی و مشارکت در تهیه اسناد و استعلامات لازم برای انجام مناقصات مرتبط با اجرای پروژه های پشتیبانی و عمومی (اعم از تنظیف، آبدارخانه ها، فضای سبز، نقلیه ای،...) موردنیاز سازمان و مبادله تفاهم نامه ها و موافقت نامه های مورد نیاز با همکاری واحدهای سازمانی ذیربط

9-تهیه، تنظیم و مشارکت در انعقاد قرارداد با پیمانکاران، شرکت های کارگزاری و پروژه های پشتیبانی و عمومی (اعم از تنظیف، آبدارخانه ها، فضای سبز، نقلیه ای،...) موردنیاز سازمان) و مبادله موافقت نامه های مربوطه با همکاری واحدهای سازمانی ذیربط

10-نظارت بر حسن اجرا و رعایت ضوابط و مقررات فنی و مالی در انجام قرارداد ها، موافقت نامه ها، مصوبات کمیته و کارگروه های ذیربط در قالب مقررات عمومی و اختصاصی مرتبط با توافقات بعمل آمده

11-بررسی اختلافات با پیمانکاران، شرکت های کارگزاری و پروژه های پشتیبانی و عمومی موردنیاز سازمان و تعیین خسارات، تخلفات فنی و صورت وضعیت های فنی، مالی و اجرایی آنان در قالب مفاد قرارداد ها، مصوبات کمیته و کارگروه های ذیربط و مقررات عمومی و اختصاصی مرتبط با آنها

12-تهیه آمار و ارائه گزارشات مکتوب و مستند از روند انجام پروژه های محوله براساس جداول زمان بندی و برنامه کاری، انجام بازدید های ادواری (ماهیانه، سالیانه و ...)، موضوعی، موردی و عملکردی از پروژه ها در واحدهای اداری، تحقیقاتی، آموزشی، آزمایشگاهی، رفاهی، خوابگاهی، اقامتی، مامورسراها، منازل سازمانی و سایر مستحدثات، املاک، مستغلات، امور زیربنایی، زیرساخت ها و منابع فیزیکی سازمان

13-برآورد، پیش بینی و پیشنهاد بودجه، اعتبارات و هزینه های موردنیاز برای انجام امور پشتیبانی، عمومی، تاسیسات، نظافت، تغذیه ای، خوابگاهی، فضای سبز، ترابری(نقلیه)،تعمیرات،تصادفات، انبارها، کارپردازی، ایمنی و نگهداری فضاهای و تجهیزات اداری، تحقیقاتی، آموزشی، آزمایشگاهی، رفاهی، خوابگاهی، اقامتی، مامورسراها، منازل سازمانی و سایر مستحدثات، املاک، مستغلات، امور زیربنایی، زیرساخت ها و منابع فیزیکی سازمان و نظارت بر حسن هزینه کرد اعتبارات مرتبط با آنها

14-اخذ بازخوردهای لازم از روند انجام امور انجام امور پشتیبانی، عمومی، تاسیسات، نظافت، تغذیه ای، خوابگاهی، فضای سبز، ترابری(نقلیه)،تعمیرات،تصادفات، انبارها، کارپردازی، ایمنی و نگهداری فضاهای و تجهیزات اداری، تحقیقاتی، آموزشی، آزمایشگاهی، رفاهی، خوابگاهی، اقامتی، مامورسراها، منازل سازمانی و سایر مستحدثات، املاک، مستغلات، امور زیربنایی، زیرساخت ها و منابع فیزیکی سازمان

15-جمع آوری، نگهداری و مستندسازی تجربیات فنی و اجرایی و اطلاعات و اسناد موردنیاز ، تجزیه و تحلیل اطلاعات، تشخیص نیازها و شناخت مشکلات مرتبط با وظایف محوله

16-تشکیل، همکاری، تعامل، عضویت و شرکت در کمیسیون ها، مجامع، نهادها، شوراها، دبیرخانه ها، کمیته ها و کارگروه های فنی و تخصصی، انجمن ها، تشکل های فنی و حرفه ای مرتبط و موردنیاز برای تسریع و تسهیل در روند انجام وظایف محوله

17-انجام سایر امور محوله

  حوزه بندی وظایف اصلی گروه:

الف- مطالعه، اولویت بندی، سیاست گذاری، هدف گذاری، برنامه ریزی، هدایت و هماهنگی برای انجام امور پشتیبانی، عمومی و تاسیساتی مورد نیاز واحدهای سازمانی ستادی و تابعه سازمان (موسسات، مراکز ملی و استانی)

ب- مطالعه، اولویت بندی، سیاست گذاری، هدف گذاری، برنامه ریزی، هدایت، هماهنگی و نظارت بر انجام امور تنظیف، تغذیه و خوابگاهی مورد نیاز واحدهای سازمانی ستادی و تابعه سازمان (موسسات، مراکز ملی و استانی)

ج- مطالعه،اولویت بندی، سیاست گذاری، هدف گذاری، برنامه ریزی، هدایت، هماهنگی و نظارت بر انجام امور فضای سبز اماکن اداری، تحقیقاتی، آموزشی، آزمایشگاهی، رفاهی، خوابگاهی، اقامتی، مامورسراها، منازل سازمانی و سایر مستحدثات، املاک، مستغلات، امور زیربنایی، زیرساخت ها و منابع فیزیکی واحدهای ستادی و تابعه سازمان (موسسات، مراکز ملی و استانی)

د- مطالعه، اولویت بندی، سیاست گذاری، هدف گذاری، برنامه ریزی، هدایت، هماهنگی و نظارت بر انجام امور ترابری(نقلیه)،تعمیرات و تصادفات  خودرویی در واحدهای سازمانی ستادی و تابعه سازمان (موسسات، مراکز ملی و استانی)

ه-  مطالعه، اولویت بندی، سیاست گذاری، هدف گذاری، برنامه ریزی، هدایت، هماهنگی و نظارت بر انجام امور انبارها، کارپردازی و ایمنی فضاهای اداری، تحقیقاتی، آموزشی، آزمایشگاهی، رفاهی، خوابگاهی، اقامتی، مامورسراها، منازل سازمانی و سایر مستحدثات، املاک، مستغلات، امور زیربنایی، زیرساخت ها و منابع فیزیکی واحدهای سازمانی ستادی و تابعه سازمان (موسسات، مراکز ملی و استانی)

و- پایش برنامه ای، نظارت و کنترل(کمی و کیفی)روند اجرای پروژه ها، وظایف و فعالیت های پشتیبانی، عمومی، تاسیساتی، تنظیفی، تغذیه ای، خوابگاهی، فضای سبز، ترابری(نقلیه)،تعمیرات، تصادفات، انبارها، کارپردازی، ایمنی فضاهای اداری، تحقیقاتی، آموزشی، آزمایشگاهی، رفاهی، خوابگاهی، اقامتی، مامورسراها، منازل سازمانی و سایر مستحدثات، املاک، مستغلات، امور زیربنایی، زیرساخت ها و منابع فیزیکی سازمان

ماموریت اصلی: ارتقای کیفیت زندگی شغلی کارکنان و اعضای هیات علمی شاغل، بازنشسته، ایثارگر،مستمری بگیر، از کارافتاده و خانواده های تحت پوشش آنان در حوزه وظایف محوله

الف- وظایف اصلی گروه:

1- مطالعه، اولویت بندی، سیاست گذاری، هدفگذاری، برنامه ریزی، هدایت، هماهنگی،ساماندهی، نظارت و کنترل صحیح و به موقع برای انجام امور فرهنگی، خدمات مشاوره ای، ایمنی شغلی، بهداشت حرفه ای، پایش سلامت برای کنترل وضعیت بهداشت و درمان جسمی،ذهنی، روحی و روانی، ورزشی، بیمه ای(درمانی، عمر،آتش سوزی، خودرو، مسئولیت و ....)، سیاحتی، گردشگری، سبد کالا و مواد غذایی، سهام و بن کارت ها (نقدی، اعطایی، مناسبتی و...)، منازل سازمانی، کمک هزینه های متعارف و قانونی( ازدواج، فوت، ...)، وام (تسهیلات) اعتباری و بانکی و اسکان موردنیاز کارکنان و اعضای هیات علمی شاغل، بازنشسته، ایثارگر،مستمری بگیر، از کارافتاده و خانواده های تحت پوشش آنان

2- تهیه، تدوین و پیگیری برای تصویب و اجرای استانداردها، نظام نامه ها، سامانه ها، بانک های اطلاعاتی، فرآیندها، روش ها، دستورالعمل ها، شیوه نامه ها، ضوابط، معیارها، مقررات، شرح خدمات و صورتجلسه های لازم برای تعیین نوع، میزان، شیوه، مدت و دامنه بهره مندی کارکنان و اعضای هیات علمی شاغل، بازنشسته، ایثارگر،مستمری بگیر، از کارافتاده و خانواده های تحت پوشش آنان از مجموعه خدمات و امکانات رفاهی سازمان

3- بررسی، پیش بینی، برنامه ریزی برای تعیین، تایید، تدارک، خرید، ارائه و کنترل کیفیت کالاها، سبد مواد غذایی،تجهیزات بهداشتی، درمانی، ورزشی و سایر خدمات موردنیاز کارکنان و اعضای هیات علمی شاغل، بازنشسته، ایثارگر،مستمری بگیر، از کارافتاده و خانواده های تحت پوشش آنان با تاکید بر تطابق آنها با استانداردهای موجود

4- بررسی، پیش بینی و برنامه ریزی برای تشکیل، تاسیس، راه اندازی، حمایت، ساماندهی، هدایت و نظارت بر تعاونی ها و تشکل های رفاهی، صندوق های اعتباری و مالی موجود و موردنیاز کارکنان و اعضای هیات علمی شاغل، بازنشسته، ایثارگر،مستمری بگیر، از کارافتاده و خانواده های تحت پوشش آنان

5- بررسی، پیش بینی و برنامه ریزی برای برگزاری، حمایت، تشویق، تجلیل، هدایت و نظارت بر مسابقات، مراسمات، گردهمایی، جشنواره ها، تورها و ... ورزشی، فرهنگی، علمی، مناسبتی،اوقات فراغت و ... موجود و موردنیاز کارکنان و اعضای هیات علمی شاغل، بازنشسته، ایثارگر،مستمری بگیر، از کارافتاده و با تاکید بر فرزندان ممتاز دانش آموز و دانشجوی آنان

6- برآورد، پیش بینی و پیشنهاد، شناسایی و پیگیری منابع و نهادهای مالی و اعتباری برای افزایش منابع اعتباری و گسترش دامنه تخصیص، توزیع و اعطای تسهیلات (وام) به کارکنان و اعضای هیات علمی شاغل، بازنشسته، ایثارگر،مستمری بگیر، از کارافتاده و خانواده های تحت پوشش آنان  

7- برنامه ریزی و پیگیری برای ایجاد، احداث، بازسازی، بهسازی، ترمیم، تعمیرات، تجهیز، ساماندهی، بهبود عملکرد و بهره برداری از فضاها، امکانات، تجهیزات و مجتمع های رفاهی، خوابگاهی، اقامتی و مامورسراها و منازل سازمانی و سایر امکانات در اختیار سازمان

8- بررسی، تعیین، تایید، انتخاب و تشخیص صلاحیت، رتبه و ارزیابی توان فنی و مالی پیمانکاران، شرکت های کارگزاری و پیمان کاری و مجری پروژه های رفاهی (اعم از بیمه، ورزشی، سیاحتی،...) سازمان در جایگاه کارفرمایی با مشارکت واحدهای ذیربط

9- تهیه و ارائه شرح خدمات برای پیمانکاران، شرکت های کارگزاری و مجری پروژه های رفاهی(اعم از بیمه، ورزشی، سیاحتی،...)

10-  برنامه ریزی و مشارکت در تهیه اسناد و استعلامات لازم برای انجام مناقصات مرتبط با اجرای پروژه های رفاهی(اعم از بیمه، ورزشی، سیاحتی،...) و مبادله تفاهم نامه ها و موافقت نامه های اعتباری و تسهیلاتی با منابع مالی و اعتباری و بانک های عامل موجود

11-  تهیه، تنظیم و مشارکت در انعقاد قرارداد با پیمانکاران، شرکت های کارگزاری و مجری پروژه های رفاهی (اعم از بیمه ای، ورزشی، سیاحتی،...) و مبادله موافقت نامه های اعتباری و تسهیلاتی با منابع مالی، اعتباری و بانک های عامل موجود و نظارت بر حسن اجرا و رعایت ضوابط و مقررات فنی و مالی در قالب مفاد قرارداد ها، موافقت نامه ها، مصوبات کمیته و کارگروه های ذیربط و مقررات عمومی و اختصاصی مرتبط با توافقات بعمل آمده

12- بررسی اختلافات با پیمانکاران، شرکت های کارگزاری و مجری پروژه های رفاهی و تعیین خسارات، تخلفات فنی و صورت وضعیت های فنی، مالی و اجرایی آنان در قالب مفاد قرارداد ها، مصوبات کمیته و کارگروه های ذیربط و مقررات عمومی و اختصاصی مرتبط با آنها

13- تهیه آمار و ارائه گزارشات مکتوب و مستند از روند انجام پروژه های محوله براساس جداول زمان بندی و برنامه کاری، انجام بازدید های ادواری (ماهیانه، سالیانه و ...)، موضوعی، موردی و عملکردی از پروژه ها و مراکز و مجتمع های رفاهی  

14-  برآورد، پیش بینی و پیشنهاد بودجه، اعتبارات و هزینه های موردنیاز برای انجام امور رفاهی،تامین و پرداخت کمک هزینه های متعارف و قانونی(ازدواج، فوت،...) و همچنین برای نگهداری، توسعه و بهره برداری از فضاها و تجهیزات رفاهی(اعم از امکانات و مجتمع های خوابگاهی،اقامتی،ورزشی،بهداشتی،درمانی،رستورانی، مهمانسراها و مامورسراها و...)در اختیار سازمان و برنامه ریزی و پیگیری برای تامین آنها بر اساس سرانه رفاهی افراد تحت پوشش و همچنین نظارت بر حسن هزینه کرد اعتبارات مرتبط با آنها

15- اخذ بازخوردهای لازم از روند انجام امور رفاهی، جمع آوری، نگهداری و مستندسازی تجربیات فنی و اجرایی و اطلاعات و اسناد موردنیاز ، تجزیه و تحلیل اطلاعات، تشخیص نیازها و شناخت مشکلات مرتبط با وظایف محوله

16- تشکیل، همکاری، تعامل، عضویت و شرکت در کمیسیون ها، مجامع، نهادها، شوراها، دبیرخانه ها، کمیته ها و کارگروه های فنی و تخصصی، انجمن ها، تشکل های فنی و حرفه ای مرتبط و موردنیاز برای تسریع و تسهیل در روند انجام وظایف محوله

17- انجام سایر امور محوله

ب- حوزه بندی وظایف اصلی گروه:

1- مطالعه، اولویت بندی، سیاست گذاری، هدف گذاری، برنامه ریزی، هدایت و هماهنگی برای انجام امور خدمات مشاوره ای، ایمنی شغلی، بهداشت حرفه ای، پایش سلامت برای کنترل وضعیت بهداشت و درمان جسمی، ذهنی، روحی و روانی، بیمه ای (درمانی، عمر، آتش سوزی، خودرو، مسئولیت و ....) کارکنان و اعضای هیات علمی شاغل، بازنشسته، ایثارگر،مستمری بگیر، از کارافتاده و خانواده های تحت پوشش آنان

2- مطالعه، اولویت بندی، سیاست گذاری، هدف گذاری، برنامه ریزی، هدایت و هماهنگی برای انجام امور فرهنگی، ورزشی، سیاحتی، گردشگری، سبد کالا و مواد غذایی و بن ها (نقدی، اعطایی، مناسبتی و...)،امور منازل سازمانی، تامین و پرداخت کمک هزینه های متعارف و قانونی( ازدواج، فوت، ...)، وام (تسهیلات) اعتباری و بانکی و اسکان موردنیاز کارکنان و اعضای هیات علمی شاغل، بازنشسته، ایثارگر،مستمری بگیر، از کارافتاده و خانواده های تحت پوشش آنان

3-  مطالعه، اولویت بندی، سیاست گذاری، هدف گذاری، برنامه ریزی، هدایت، هماهنگی، نظارت و کنترل صحیح و به موقع برای انجام امورفرهنگی، خدمات مشاوره ای، ایمنی شغلی، بهداشت حرفه ای، پایش سلامت برای کنترل وضعیت بهداشت و درمان جسمی،ذهنی، روحی و روانی، ورزشی، بیمه ای(درمانی، عمر، آتش سوزی، خودرو، مسئولیت و ....)، سیاحتی، گردشگری، سبد کالا و مواد غذایی و بن ها(نقدی، اعطایی، مناسبتی و...)، منازل سازمانی، کمک هزینه های متعارف و قانونی( ازدواج، فوت، ...)، وام (تسهیلات) اعتباری و بانکی و اسکان موردنیاز کارکنان و اعضای هیات علمی ایثارگر و خانواده های تحت پوشش آنان

4- پایش برنامه ای،نظارت و کنترل(کمی و کیفی)روند اجرای پروژه ها، وظایف و فعالیت های فرهنگی،خدمات مشاوره ای،ایمنی شغلی، بهداشت حرفه ای، پایش سلامت برای کنترل وضعیت بهداشت و درمان جسمی، روحی و روانی، ورزشی، بیمه ای (درمانی، عمر، آتش سوزی، خودرو، مسئولیت و ....)، سیاحتی، گردشگری، سبد کالا و مواد غذایی و بن ها (نقدی، اعطایی، مناسبتی و...)، منازل سازمانی، تامین و پرداخت کمک هزینه های متعارف و قانونی( ازدواج، فوت،...)، وام (تسهیلات) اعتباری، بانکی و اسکان موردنیاز کارکنان و اعضای هیات علمی شاغل، بازنشسته، ایثارگر، مستمری بگیر، از کارافتاده و خانواده های تحت پوشش آنان 

گالری تصاویر کارکنان

ریاست
معاون
گروه فنی
گروه رفاه
خدمات پشتیبانی
تصویر کشاورزی
نمایی از ماشین‌آلات کشاورزی در حال برداشت محصول